Lyxhustru

14 Aug

Sitter och lapar sol. Har gjort så sedan jag kom hem från stallet. Eller, jag har faktiskt ordnat till lite middag åt familjen men övrig tid har spenderats stundom i solstolen (min mobil ville ändra till domstolen där, hade ju verkat ganska konstigt 😂), stundom på madrass för att kunna sola både fram o baksida. Tänker att när man kommer tillbaks från semester så ska man vara lite brun annars har man inte haft semester. Så idag pressar jag så svetten rinner. Mycket ansträngande eller hur?
Mannen kämpar också så svetten rinner. Fast inte genom att ligga o steka (och trots det kommer han gå mer solbrun ur det här än mej). Han kämpar med huset i gassande solvärme. OCH serverar mej vin. Åker faktiskt till systemet o köper vin dessutom.
Man får egentligen inte ha det så bra.  Ni som känner mej vet att jag också brukar stå där o låta svetten rinna för att jag faktiskt utgör något. Jag hade dessutom skämts över mej själv om det var såhär jag brukar vara.

Men just idag, känns det himla bra ❤

Lämna en kommentar